snow

Stenen är borta

Hej! Jag känner mig åtta kilo lättare idag än igår. Så mycket vägde stenen som jag burit på mina axlar. Nationella provet är över! Fy vad skönt. Läs/hörsförståelse där jag trodde att hör övningarna skulle vara mycket svårare än läs delen. Men jag tyckte att det var helt tvärtom. Det var riktigt svårt men som tur så är  Nationella proven bara en del av allt.

Jag orkade verkligen inte skriva igår. Hade bara fokus på detta test och det fanns ingenting annat i mina tankar.. Eller jo en telefon.. men inget annat. Jag kollade på en mobil igår :-) och jag köpte en. Jag dissade Samsung och valde en Sony Ericsson. En vit och röd blommig slide mobil :-)

Min förkylning är ganska bra. Eller det beror på hur man ser det.. Själva förkylningen är bra, den håller i sig och jag nyser emellan åt. Känner mig väldigt trött men jag tror inte att det bara beror på förkylningen. Jag har varit nervös i många dagar och det tär på en! Det är först nu som det släpper :-)

Maja fick en tröja av oss idag. Hon fyller nämligen 16 år. En tröja som Lina gjort och är super snygg ! Jag vet däremot inte om Maja vill att jag ska berätta vad som står på den. Så jag håller det hemligt och visar respekt :-) Grattis Maja !!

Ikväll ska jag till mina kusiner om jag orkar.Jag vill verkligen !

Kommentarer
Postat av: Maja

tack så mycket Annie :D<3

2009-03-14 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0