snow

Tisdag

Hejsan!

Det känns som måndag idag måste jag säga. Det höll jag även på att skriva som rubrik. Det blåser, snöar och solen skiner! Väldigt konstigt väder. Men snöa? Det hade det ju kunnat göra i julas och inte nu.
 tycker jag! Lite trött blir man allt på vädergudarna! Skolan har varit bra idag, jag har pluggat en hel del och det känns bra :-). Jag kom nyss hem, har varit ute med Cindy och vid halv fem ska jag och Lina åka till badhuset och simma!

För några dagar sedan så pluggade jag och Malin matte. Våra matteböcker heter Matte Direkt år 9. Vi kollde lite i dem och kom fram till att de var olika.
- Men kolla vilket år din är skriven, sa jag till Malin. Min trycktes 2003.
- Min är gjord år 9, svarade Malin!
Hon är allt rolig ibland :-)

Ha en bra dag, vi hörs imorgon!

Föresten, imorgon är det nationella prov, uppsats i engelska !! Jag fruktar!V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0