snow

Tjuvar i stan

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Jag har jobbat lite bättre idag och det glädjer mig :-). Då känner jag att jag inte behöver plugga så mycket här hemma. Eller i för sig.. jag har inte pluggat ett skit de senaste dagarna, inte i skolan och desto minde här hemma! Idag på rasten så gömde sig jag, Lina och Maja för Philip. Hahha, vi sprang runt i "utkanten" av stan och hoppades att han inte skulle se oss :-). Men jag tänkte på en sak. De människor som såg oss kanske trodde att vi hade skjält något från någon av de butikerna som låg där omkring. Kände mig nästan som en tjuv när jag sprang där på gatan med min fulla väska dinglande på höften..! Sen så sprang vi in i en trappuppgång och det kändes verkligen som att vi var skyldiga !
-Såg han oss?
-Hoppas inte det! :-)

Ikväll ska jag dansa!

Tills dess är det lungan på tungan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0