snow

Trött!

Hej!

Jag är hemma igen efter att ha simmat. Nu känner jag hur hela kroppen bara skriker efter att få vila. Men nej kära kropp, vila får du göra i helgen :-). Jag har inte druckit särskilt mycket idag. Sist när jag var och simmade så var jag jättedålig på att dricka vatten och då fick jag så fruktansvärt ont i huvudet! Kanske inte så intressant att veta, att få veta om mitt vätskeintag men...ja, en blogg är ju till för att berätta om sig själv :-)

Nu ska jag dricka vatten och sen så tror jag att det är käk :-). Och vet du? Mamma och pappa har prickat in det idag också. I skolan hade vi något med pasta (jag vet inte om det var fisk eller kött.. men vi säger kött) och här hemma ska vi äta pasta och köttfärssås! :-)

Men vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu passar det att säga kött!! I skolan var du minnsan nenvis och satte dig fast vid att det var fisk. Men så säger du att det är kött här.. Och sdu, det där quadrapop. man blir beroende av det. Jag har blivit det.. ;)

2009-03-25 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0