snow

Trött

Nu är jag hemma! Dansen gick bra. Men den var inte som vanligt idag. Först skulle vi göra ett grupparbete (hörs väldigt avancerat men det var det icke), sen lite vanlig uppvärmning och acrobaticsövningar som jag verkligen inte vet hur man stavar! En skulle stå på alla fyra sen skulle den andra göra en kullerbytta över ryggen på den som stod på alla fyra. En annan var att man skulle "stå-på-huvudet-rulla-över-den-andras-rygg" övning. Lite svårt att förklara. Jag tycker att det är jätteobehagligt att vara upp-och-ner. Usch, men jag vänjer mig :-) Sen fick vi dansa!

Nu har jag ätit jordgubsfil med flingor. Snart ska jag borsta tänderna och sträcka ut min rygg som värker..!

Hörs imorgon :-)

Ps: Rögle vann mot Västerås med 6-1 :-) Det var bra nyheter! Hoppas de håller sig kvar i Elitserien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0