snow

Döden är inte i sikte

Hallå! :-)

Jag gick runt i pyjamas till halv två idag. Förutom att jag har ätit, duschat och städat så är det mobilen som har underhållt mig idag! Jag la in lite bilder som jag tagit med kameran i somras. Jag satt nyss och bläddrade igenom bilderna, satte igång ett bildspel där en sorglig musik spelades i bakgrunden. Jag föreställde mig att jag låg i en kista eller kanske bränd i en urna och mina nära och kära satt i kyrkan och kollade mot altaret, där en stor tv eller filmduk var placerad och bildspelet spelades upp. Jag vill inte dö nu! 15, nästan 16 år, nej det är alldeles för tidigt!

Jag var ute innan. Eller ja, jag slängde några tidingar. Ett par tidningar om gymnasieval som jag hittade när jag städade. Jag ville inte se dem. Då får jag bara ångest och börjar tveka om jag valde rätt. Det jag egentligen skulle säga var att det var väldigt skönt utomhus. En mild luft, inte så blåsigt och en gnutta vår :-) Tänk att vädret kan växla så snabbt. I förrgår var det snöstorm!

Jag ska läsa lite bloggar nu, sen ska jag njuta. Njuta av att det är helg!


Kommentarer
Postat av: Lina

konstigt att du tar upp döden just idag.

2009-03-14 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0