snow

Vår! (!!!!!)



Jag vet att jag tjatar om våren men jag måste bara berätta en sak.. Att jag har märkt att våren är påväg. Hahha, det gjorde jag nog redan i januari eller nått men jag menar verkligen det den här gången. Varje litet vårtecken får mig att le! :-) Här om dagen (det är kanske ett ord?) när jag skulle åka hem från Ebba (jag körde moppe) så var det i alls kallt. På vägen dit kunde jag till och med ha uppe visiret hela vägen utan att frysa. Helt fantastiskt! :-) Jag vet att man egentligen inte ska ha det eftersom man kan få skit i ögonen men när jag tog ner det till hacket innan det stängs helt så blåste luggen in i ögat!

Fler vårtecken kommer, det vet jag och det gör mig så himla glad! !! !

Jag fick höra igår att jag använder utropstecken väldigt ofta när jag skriver.. jag har inte tänkt alls på det innan. Men nu när jag inte ska använda smilisar så mycket så passar det så bra att använda detta tecken (!!!!!!) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0