snow

Vem tar hem segern i Melodifestivalen 2009!?

God kväll!

Nu har jag varit duktig och hjälpt till med tvätten! :-) Hehhe, nej men det jag tänkte berätta är att jag vet vem jag hoppas ska vinna Melodifestivalen! Jag tror att Finalen äger rum nästa helg, eftersom det är Andra chans grejen imorgon! Jag hoppas att Måns vinner med Hope & Glory eller att Sarah tar hem det med Moving on! Jag tycker att Star Pilots låt Higher är riktigt bra MEN jag har lyssnat nu på de två låtar som den är väldigt lik, Take my body close och Waiting for a star to fall! Så nu har jag bestämt mig vem jag tycker ska vinna! Bara till att hålla tummarna eller att använda dem för att rösta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0