snow

28 grader och jag pluggar

Hej!

Jag sitter här i hettan och jobbar med "andra världskriget". Sitter och läser om koncentrationsläger, väldigt intressant. Jag menade det. Jag har bestämt att jag ska jobba till halv två. Undra om jag håller det. Kanske. Sen ska jag i alla fall sola. Ska bli såååå skönt :-). Grannen vill bada men det är bara 20 grader i vattnet så jag tror jag avstår. Eller det gör jag :-).

Men tillbaka till pluggandet. Bloggar mer senare!

Hoppas Du har en fin dag! 28 grader i skuggan just nu. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Mallan (flun, om du inte vet fortfarande vem jag e då alltså)

BARA 20 grader? bara...? Hmm, är du galen jag hade hoppat i direkt och det inte vatt så att jag hade behövt åka dit med en brandbil...

2009-05-31 @ 13:39:02
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0