snow

Alltid dessa rubriker

Hej!

Jag har jobbat så kasst idag. Fy! Det känns inte alls bra. Så, nu när jag kom hem satte jag mig med "Andra världskriget" en stund men nu orkar jag inte mer.

Dagen har annars varit bra. Jag hade idrott på eftermiddagen och det var ett roligt idrottspass med styrka, några olika springövningar, droppboll och fotboll.

Jag känner mig ganska trött nu, allt är alltså som vanligt. Jag ska se om jag kan hitta Erik Blomqvists blogg :-). Du vet, han som kommer vinna "Robinson". Fast att han åkte ut häromdagen ;-).

Kramar Dig.


Skorna är på lagning i TVÅ veckor! Bajs kallar jag det. Fast det var rätt omoget. Men åååå! Sketna kvalite!

Kommentarer
Postat av: Flunsson

Jag hittade hans blogg, fast jag tyckte inte det var så intressant att läsa... ;-)

2009-05-25 @ 19:18:22
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0