snow

Älskade Alexander

Jag som gått och tittat på hockeyspelare i ett år nu, drygt. Också kommer denna lille gut och spelar fiol med sitt charmiga leende. Hmm, hur ska jag nu tänka då? En svettig hockeyspelare eller en violinist? Mm.. just ligger Alexander etta :-). Fy vad bra att Norge vann! En riktigt bra låt som var annorlunda och cool. Nu ska vi till Oslo nästa år, det ska bli roligt för jag har aldrig varit i Norge förr! Men vem ska jag dit med? Alexander är ju redan där och väntar på mig och någon hockeykille vill jag inte ha med! Kanske vill Du följa med?
 


Bild lånad av www.google.se

Här har vi han :-).

Det gick verkligen inte vägen för Sverige... Men så här överlägset som Norge vann med har aldrig hänt förr. Han fick 16 tolvor och poäng av alla 42 länder. Snacka om att Europa var enade.

1. Norge
2. Island
3. Azerbaijan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0