snow

Äntligen över

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, glad och lättad. Jag har gjort min speech. Ett av de läskigaste arbetena... Man ska prata högt, på engelska och jag klarade det :-). Är stolt och glad och lättad och det känns som att livet har blivit  har blivit bättre på bara några minuter. Helt otroligt :-).

Idag skulle det bli regn. Regn, rusk och grått. Men vädergudarna är så gulliga att de valde att inte ta fram några mörka moln idag. Utan låta solen få visa sina vackra strålar och himlens fina sken! Jag blir så glad av detta fina väder!

Det känns som att på helgerna har jag hur mycket som helst att berätta. Men på vardagarna tar skolan ifrån mig alla idéer och all min energi. Men jag kommer tillbaka :-). Det vill jag lova.

Kramar Dig

Ps. Det var någon som ringde hit nyss. Jag svarade och han sökte Bror. Men jag sa att han hade ringt fel. Eller skulle jag kanske ha gett telefonen till Adam? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0