snow

Blogghumör

Hej!

Jag är på sånt där härligt blogghumör idag som jag ibland blir smittad av :-). Härligt sjukdom, om man kan kalla det sjukdom. Vi har precis ätit här. Men jag fick lite ont i magen efter maten så jag ligger nu på soffan med datorn på magen/benen och hör på Elton John. Han ska man inte underskatta. Inte för att jag gör det heller men han ska man väl inte lyssna på om man ska vara "cool"? Skit samma. Jag tycker hans låtar är mysiga :-).

Ebba skrev här häromdagen att hon gillar att jag skriver många inlägg och jag hoppas jag kan göra henne glad idag. Jag chattade med henne innan idag och hon är hemma och är sjuk! Min fina Ebba! Hoppas du snart mår bättre!

Jag är lite sugen på att jogga en runda. Men jag hade ju ont i magen? Hehe, det sa jag bara till Mamma och Pappa för att slippa hjälpa dem ta undan maten ;-). Hehe, nej jag skoja bara. Men det börjar faktiskt gå över nu! Jag ljuger inte om sånt :-). Men lite roligt hade det varit!

Nej men jag joggar inte idag! Det får jag göra... en annan gång!

Kram!

Här får du avnjuta lite skönsång från självaste Elton John!


Kommentarer
Postat av: din beundrare

jag har hört ryckten om att de är du som är annie & har snygga ben? ;-)

2009-05-14 @ 08:30:44
Postat av: Kusin vitamin

Heej Annie!:) Ja jag hoppas också att jag blir bättre! Inte än är ganska konstigt. Ha det så bra! Pussss<3

2009-05-15 @ 15:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0