snow

Det blåser idag!

Hejsan!

Idag gick jag till tio över tre. Jag tror att jag skrev igår att jag skulle gå till halv tre men jag hade muntligt prov i "Atomen". Jag har för en gångs skull jobbat bra idag. Blev klar med ett engelska-arbete och det känns som att en sten försvinner varje gång från mina axlar när jag kan kryssa av att jag är klar med ett arbete.

Det piper lite i mina öron och jag har lite ont i huvudet. Utanför fönstret yr vinden. Träden svänger ordentligt och det känns som storm. Tänk, för en vecka sen kändes det nästan som sommar.

I skolan sa en kompis till mig "Annie, vi får medvind när vi cyklar hem", eftersom vi bor åt samma håll. Bra tänkte jag, vad skönt! Men riktigt så var det inte ;-). Ett tag kunde jag cykla i ettan och kom ändå ingen stannas. Till sist blev jag så trött på vinden och utan att tänka på det skrek jag "Jävla piss väder". Precis när jag hade skrikit det så kom jag på mig själv att det borde jag inte ha gjort. Jag tror jag tog mina händer för munnen. Precis som att jag skulle få tyst på mig själv. Jag kollade mig runt och på andra sidan vägen gick en dam och en man stod i sin trödgård och tog in posten.

Vid halv sju kommer Malin och hämtar mig :-) innan dess ska jag måla mina naglar, läsa bloggar och ha ett sånt där härligt ytligt liv :-).

Känn kramen och blås inte iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0