snow

Det var sju tim...

Det var sju timmar sen och trettiosju minuter sedan jag skrev förra inlägget.

Nu har jag varit i skolan och gjort nationella prov, fast förra årets. Bara för att öva. Just precis när jag skrev detta så kom jag på att jag glömde ta hem ett no-arbete som jag skulle plugga på tills imorgon! Skit också! Aja, jag får göra det efter matteprovet imorgon :-)

Jag har varit lite irriterad idag också. Men vet vad det beror på ;-).
Det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat ganska dåligt och är besviken på mig själv eftersom jag vet att jag behöver det. Mitt halsband har gått sönder och nu kan jag inte komma på något annat som har varit negativt. ;-)

Om drygt en timme ska jag iväg och dansa!! Ska bli riktigt roligt! Jag är sugen på det idag :-).

Vi hörs senare, antingen idag eller en annan dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0