snow

En gladare Annie !

Hej!

Nu är jag lite gladare. Milt sagt! Snacka om jag var trött på de där typerna. Nu kan jag också påpeka att jag skrev det där inlägget när ilskan inte hade gått ur mig. Det märktes kanske?! Hehe. Men men. Nu får jag gå vidare. Föresten tycker jag synd om den som är ledare i det där gänget. Hans självförtroende ligger nog på djupaste botten... Men det är ingen ursäkt att bete sig hur som!

Ikväll kommer mina kompisar hit och vi ska ha tjejmiddag här. Det var väldigt länge sedan sist vi träffades hela gänget utanför skolan! Om närmaste bestämt sagt fjorton minuter! :-).

Idioter, ni är nog inga idioter. Jag känner inte er. Men ert beteende stavas i-d-i-o-t-i-s-k-t-!

KRAM :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0