snow

Talang

Talang. Hm, det är det många som har. Victor Pettersson som svenska folket röstade fram. Talang? Absolut. Men den mest värdiga vinnaren? Nja. Inte om jag får tycka och det får jag ju :-). Jag tycker han som pratade så jädrans snabbt kunde få gå vidare. Men juryns val var bra :-). Men!

Efter Talang var det "Berg flyttar in". Carina är grym. En av de bästa programledarna i Sverige, enligt mig. Hon får till det.

Jag börjar bli trött nu. Imorgon är det lördag. Känns som söndag idag. Väldigt konstigt att det då är fredag. Vi, jag och min dansgrupp ska uppträda på torget klockan 14.20 och 16.30. Där emellan ska jag träffa Ebba. Innan dess ska jag plugga och städa lite på mitt rum.

Det blir säkert en bra dag :-).

Jag tackar för mig. Vi hörs imorgon!


Oj, den där trädtoppen förstörde hela bilden ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0