snow

En morgon

Hej Du!

Jag ligger här i min sköna säng, på mage och har placerat datorn där huvudkudden annars brukar vara. Jag känner hur axlarna kommer få ta stryk av detta. Jag slog upp ögonen för mindre än tio minuter sen och har redan sattit igång datorn. Min mage bubblar lite. Ett gott tecken på att jag är hungrig! 

Idag ska vi ha en liten middag här hemma för de äldre. Farmor, Farfar, Mormor, Morfar och en liten söt gumma. Mamma och Pappa är redan igång och städar. Klockan som inte ens slagit halv tio. Men det är rätt skönt att här är rörelse i huset. Jag undrar hur det kommer bli när jag flyttar hemifrån. Helt tyst på morgnarna och kvällarna. Också ska jag laga mat, endast till mig själv... Jag ska se till att flytta ihop med någon :-). 

Lina har fått låna mitt minneskort så det blir tyvärr inga bilder här idag! 

Hoppas att Din söndag blir bra! Vi hörs senare!

Känn kramen :-).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0