snow

Energi!

Ikväll känner jag mig överlycklig. Jag var i en sån djup depperiod i februari och mars. Det är så otroligt skönt att äntligen få tillbaka den här underbara känslan! :-)

Den som känner sig så där nere och bara tycker livet är pisst just nu. Den vill jag ge massa härlig energi och om jag inte blir av med denna energi på något sätt så kommer jag aldrig kunna komma till ro ikväll. Jag kan nog vara uppe hela natten :-). Men mina ben börjar säga ifrån lite. Det är nog ändå bäst att sova. För det finns ju en morgondag!



Det här är en av de gladaste bilder jag har!

Så, nu ska jag sminka bort sminket. Eller ja, ta bort sminket hördes bättre och borsta gaddarna ;-)... sen ska jag läsa och sen sova!

KRAMAR DIG :-) och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0