snow

Familia

Oj, vad jag skriver vad jag känner ibland. Men jag är inte mer än en människa. Det var jag, Annie som sa till mig själv imorse att jag skulle plugga idag. Men nu frågar Mamma om vi ska åka till Familia och vad ska jag svara? Inte nej i alla fall. Detta var ju precis vad jag ville :-). Så hej för en stund. Föresten igår, i bilen påväg till Farmor och Farfar försökte jag blogga. Men jag råkade publicera inlägget i någon annans blogg. Om det är möjligt?! I alla fall, du som helt plöstligt ser att en bild på en skrattande människa framför en "damm" med diskmedel i. Dig vill jag be om ursäkt. Men kan jag verkligen lägga upp ett inlägg på en blogg, när jag inte har skrivit en kod eller nånting?

En kille berättade för mig och Lina vad som hade hänt i parken. Då hade någon på skolan hällt i massa diskmedel i "dammen". Det var faktiskt väldigt underhållande. Så på lektionen smög jag och Lina ut och tog kort :-).


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin:)

Hahah Vad roligt!!!:):)

2009-05-17 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0