snow

Finalen av "Robinson 2009" utan Erik

Jag sitter hos mina grannar och kollar på "Robinson". Sen går jag hem och fortsätter att kolla. Tre tävlingar. Tre säkra finalister. En önskan, att Erik ska få vara kvar. Han har visat sig vara en smart, lång, genomsnäll kille och en överlevare. Men nähä. Han åkte ut. Åå. För några veckor sedan skrev jag här om vem jag hejade på. Eller det var kanske precis i början. Men jag minns inte riktigt vem det var, tror en av dem var Nina. Men jag har alltid hejat på träskfolket. Så vem hejar jag nu på? Anna? Hon är den enda som är kvar från träsket. Eller Nina? Nja. Jag tror jag bytar helt och hejar på Jarmo. Han är en riktigt överlevare. 

Men Erik. Han skulle ju vinna allt!



Bild lånad av www.tv4.se

Kommentarer
Postat av: Maja

Håller med dig, han skulle vunnit.

Han har varit min favorit enda sen början ;P

Fan också att han fick åka.

Nu hejar jag också på Jarmo.

Du har skrivit så som jag "känner" typ.

Haha, det är lite scary..... ;)

2009-05-24 @ 13:43:42
URL: http://lindstromaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0