snow

Första Maj Välkommen

Hej!

Det var en bra fest igår. Jag dansade nästan i tre timmar. Varav två i klackskor. Jag som aldrig har gått i ett par sådana för. Lite ont i fötterna hade jag, men ändå inte så farligt. Eller jo. När jag tog av mig dem så hade jag kramp i foten i några minuter... Det känns som man går på tå.

Vi åkte hem vid två tiden och jag somnade direkt när jag la, tror jag... Ibland när det händer så mycket på en kväll så kan man inte somna eftersom allt bara snurrar runt i huvudet. Men det gjorde det inte i natt. Men när jag vaknade så kom det istället.

Detta känns som en sån där mellan dag. Då ingenting ska hända. Jag inbillar alltid mig att jag inte alls är trött, för jag gillar inte att vara trött. Det är så himla tråkigt. Så ja, jag ska vara pigg idag :-)

Nu ska jag ut och jogga en mil och sen åka till Väla och gå där hela dagen. Eller inte. Om en stund går jag ut och lägger mig "i" solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0