snow

Glad fredag!

Hej!

Efter skolan idag cyklade jag och Lina och åt pizza. En Zlatan, den är riktigt god. Kebabpizza med pommes på. Låter kanske alldeles hemskt och det trodde jag också först. Men man ska inte säga för mycket innan man testat :-).

Det finns en kille i skolan (nej, jag ska inte avslöja för mycket här om du trodde det ;-)) som liknar en skådespelare i någon jättekänd film. Narnia eller kanske Lassamajas dektektivbyrå. Ok, Lassemajas är kanske inte så jättekänd men han är jättelik Lasse. Eller är "Lasse" jättelik honom :-). Det är lite läskigt för jag är helt säker att jag sett honom utanför skolan. Och jag tror att det är i någon skvallertidning där han står och posar på röda mattan eller att han har någon roll i en film. Men Philip frågade homon idag och jag tror att han tycker jag är lite vrickad nu. För ungefär den blicken fick jag!

Idag ska jag inte göra någonting. Inget är planerat ialla fall. Och jag tror jag inte heller ska planera något. Jag orkar inte. Är trött i huvudet och känner för en redig hemma kväll med bloggar och "Berg flyttar in".

Nu har jag hållt mitt godislöfte i fem månader och åtta dagar. Jag har nästan glömt bort att jag har det. Superskönt! Jag är helt säker på att jag kommer klara hela året ut. Eller nej... så där skulle jag inte ha sagt. Peppar peppar (jag kan inte riskera något). Det där med att säga peppar peppar ta i trä är snart tvångstankar...Om jag inte säger/skriver det så är jag rädd att det händer...



En bild tagen för några få minuter sen :-)

Känn kramem så hörs vi senare!

Glad fredag och vi får håll tummarna att helgen bjuder på strålande väder :-).

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kollade nyss upp hur Lasse i Lassemajas detektivbyrå såg ut, och det är verkligen likt! Likadana typ, fast olika ålder. Googla på det.

2009-05-08 @ 16:28:41
Postat av: Flun Flunsson (Jag skrattade när du skrev det, det var något nytt)

Vem var "lasse" sa du? jag fattade ingenting!! Och du blev lite sugen igår va, när vi sa att vi hade ätit Zlatan, jag visste nästan att ni skulle göra det idag. Hade det på känn. Mycket läskigt! föresten, idag har du fått många kommenterer från mig, elr hur? är inte det bara jätte roligt när man får kommenteare!!! :D puss, hoppas du får en härlig fredag!

2009-05-08 @ 17:49:18
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Flun igen faktisk

men du, ska du inte se semifinalen mellan Sverige-Canada! Det är ju skiiiiit spännande!!

2009-05-08 @ 17:51:04
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0