snow

Gymmet och Ica

Hej!

Nu är jag helt slapp i musklerna. Jag och Maja har varit på gymmet i en och en halv timme. Där var knappt något folk när vi kom och det var så skönt. Jag gillar inte när alla som tränar sitter och glor på varandra. Men det var roligt och efteråt gick vi igenom hela schemat med stretchövningar som man kunde göra så förmodligen kommer vi inte ha någon träningsvärk imorgon. Även om det kan vara ganska skönt att ha för då vet man att man har kämpat.

Efter skolan idag fikade jag, Malin och Lina på Ica. Haha. Bänkarna var borttagna vid ingången så vi fick sitta på golvet och äta våra goda kakor. Efteråt (när vi hade ätit så jag nästan mådde illa) skulle Malin köpa en läsk ur automaten och hon visste inte vilken hon skulle välja. Så jag och Lina hade en "trycktävling" där vi valde vars en läsk. När Lina vann och en Fanta kom ut så skrek hon högt: Jaaaaa!! Haha..och där var massa människor i lokalen.

Nu är det mat här. Tur för jag är hungrig. Hoppas Din dag har varit bra :-).

Känn kramen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0