snow

Hoppas på jobb

Godkväll!

Vilken slapp dag det har varit för mig. Solat, pluggat, läst, målat naglarna och roat Cindy. Jag får ju inte träna så det blir till att ta det lugnt. Jag är en sådan människa som vill att det ska hända saker hela tiden. Även om jag märker att det är riktigt skönt och behövligt att ta en paus ibland men det är så himla tråkigt. Men jag skulle inte heller orkar springa runt hela tiden även om jag skulle önska det.

Jag hoppas verkligen att jag kommer få sommjobb. Jag tycker sommarlov är underbart, jag älskar ju värmen och ledigheten. Men det kan vara lite väl långt. Så långt att jag ibland glömmer bort att njuta av det. Men om jag får jobb som kommer vara i ca fyra veckor så blir lovet lagom långt. För drygt fyra veckors ledighet passar mig utmärkt. Jag tror jag kommer ta tillvara på tiden ännu mer då :-).

Jag hade tänkt göra mig klar nu. Och kanske kolla lite på Du, jag och Dupree som just nu går på sexan. Men jag ska inte gå och lägga mig för sent :-).

Kramar Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0