snow

Ibland blir jag trött på...

...mig själv. Igår smsade jag väldigt mycket. Jag tänkte inte på hur många sms det blev. Men en hel del. På kvällen, precis innan jag skulle gå och lägga mig kom jag på vad för sms jag hade fått i förrgår. Ett från Telia, att tjänsten "Sms till alla" är avslutad. SKIT OCKSÅ. Jag menar inte att dem jag skrev till inte är värda 40 kr. Absolut inte! Men jag kunde väl tänka mig för och köpa tjänsten igen innan mina fingrar gick på högvarv på knapparna...

En godmorgon hälsning till Dig! Hoppas att du får en fin dag!

Idag ska vi ha friidrott hela dagen och det ser ut att bli lovande väder för regn. Inte så roligt. Men då kanske vi slipper 800 m, som vi måste springa och en hel drös med männsikor sitter på läktaren och kollar på. Usch, jag gillar verkligen inte det. En sak som är bra är att vi börjar klockan 8.30 och det betyder att jag har en hel kvart extra här hemma (som jag lägger på bloggandet) ;-). Men vi hörs senare.

Kramar Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0