snow

It´s over!

Nu är det över. Känns ganska skönt fast lite vemodigt. Jag är trött. I bena och i huvudet. Men glad. Det är jag nästan alltid efter varje dansuppvisning. Jag kände igen fler i den här publiken än i den förra. Då vid halv tre var där mest barn och den här vid halv fem var där större barn ;-).


Så här ser jag ut när jag dansar...

Jag är glad över att jag har lärt känna nya männsikor. Sådana männsikor som man känner att man klickar med. Hehe. Eller vad man ska säga. Det är jag tacksam över :-).


Så här såg jag ut igår. Inte för att jag tror att jag har förändrat särskilt mycket sen dess. Men för tillfället är jag mer lik ett lik :-).

Ikväll är det "Robinson". Det ska jag inte missa :-).
Kramar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0