snow

Jag vill ha sommarlov

30 grader och sol? Nämen tjenare. 18 grader och växlande moln? Jo, det stämmer bättre.

Skolan idag har varit bra. Jag har jobbat kasst... och är både trött på skolan och mig själv ;-). Efter skolan gick jag, Lina, Maja och Malin till stan och köpte jordgubbar. Hörs så somrigt. Idag är det den 29:e maj. En av de sista dagarna i maj och efter helgen är det sommar-månad :-).

Nu när jag kom hem tänkte jag jobba. Det är så jobbigt när man tänker något men man orkar inte ta tag i det. Jag satte mig med "andra världskriget" en stund men tröttnade snabbt och sket i det. Jag får plugga på söndag. Men jag kan inte släppa det. Jag får en konstig känsla i magen att jag måste. Åååååå!! Ge mig sommarlov, snälla :-).

Jag ska bli på bättre humör. Jag vet att det är tråkigt att sitta och lyssna på en gnällspik. Så, vi hörs :-).


Kommentarer
Postat av: Ludvig

you got that right gnällis! :P

2009-05-29 @ 17:16:04
Postat av: Anonym

Oj, oj oj läser Ludvig din blogg!? Fast det var inte det jag tänkte skriva, det jag tänkte skriva var att NU ÄR DU SÅÅÅÅÅ SEG IGEN! du svarar inte på din mobil ju... Jag är sugen på att hitta på någonting. Vill du komma hit? Lina verkar inte så sugen... Kan inte du sova här? du måste ju öva... inför sommaren då!! haha. Det kommer bli så roligt!!!!

2009-05-29 @ 17:48:40
Postat av: Det var jag Malin som skre den kommentaren, men det bara skiter sig hela tiden. Dety är någonting konstigt med detta. Texten bara försvinner...

hmm, suck.

2009-05-29 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0