snow

Lite pinsamt

Hej igen! Sista inlägget för idag. Jag borde borsta tänderna nu, bädda upp och öppna fönstret så att här blir en behaglig värme.

Jag har gjort en liten pinsam sak idag. Inte särskilt farlig.. Den salen som vi fick vara i efter vårt vanliga danspass ligger mitt emellan ett gym där den andra salen (där vår ledare var i). När vi vara klara och så gick jag och lämnade tillbaka cd:n till vår ledare. Jag såg att det satt två killar i gymmet.. Jag tyckte att jag kunde gå där igenom lite snyggt utan att kolla på dem... Så det gjorde jag :-)-.

Jag höll min jacka under armen. Helt plötsligt när jag just passerat en av killarna och den andra är precis framför mig så hör jag ett duns. Jag kollar bakom mig och där ligger min mobil snyggt placerad på golvet. "Oj då" får jag ur mig, tar upp den fort och jag tror jag ler lite för mig själv...! Men man lär sig av sina fel. Så mobilen i jackfickan är ett stort NEJ hädan efter ;-). Det var mitt lilla misstag idag :-).

Sov så gott också hoppas jag på att vi är ordentligt utvilade imorgon :-). Kramar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0