snow

Lördagen är här!

God morgon!

Jag har bestämt mig för att inte ägna hela dagen vid datan idag. Det hördes väl som ett vettigt beslut? Min mamma fyller år idag så vi har firat henne nu på morgonen. Jag kom på igår att jag borde köpa en present till henne. Så på rasten gick jag på stan för att hitta på något passande. Innan, för några månader sen så kom jag på något speciellt och roligt som jag skulle kunna köpa till henne. Men igår var det hjärnstopp. Jag kunde inte komma på vad det var som jag hade tänkt på. Jag köpte i alla fall en ljushållare där det stod "Mammor är som knappar - de håller ihop saker". Också var där ett vanlijdoftljus i :-). 

Idag ska jag städa mitt rum. Jag orkade och hann inte igår. Men idag har jag energi till det. Ikväll är det sista showen, klockan sju. Jag längtar !

Vi hörs när mitt rum blänker, allt i min gadrob ligger snyggt och prydligt och när showen är slut! Jag tror även om jag ska lämna mitt minneskort till Lina eftersom hon vill ha alla showbilder!

Jag önskar Dig en trevlig lördag :-).

KRAM Annie!


Kommentarer
Postat av: lina

haha, så snygg:D

2009-05-09 @ 11:53:56
Postat av: Kusin vitamin

Jag har inte hunnit att läsa din blogg så jag har gjort det nu!:) Det är roligt att du skriver mycket!:D:D Du får gratta sanne från mig!:) Hihi Och snygg bild! Vi ses om några timmar! Pussssss<3

2009-05-09 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0