snow

Lorday! (Det betyder Lördag på ... skånska)

Hej!

Idag är jag lite trött. Kan vara för att klockan inte är mer än halv elva. Jag fryser om fötterna och sitter här i min snobbenpyjamas! Sängen är obäddad och här ligger en stor hög med kläder. En sån där hög som växer under veckans gång och jag tänker att den kommer försvinna :-). Men tyvärr gör den inte det.

Ikväll är det final i Eurovision song contest ! Det får vi ju inte missa :-). Jag ska hålla tummarna för Norge, Island, Turkiet, Spanien och oss själva såklart :-). Oj, vad många länder som tillhörde Norden. Jag ska kanske sluta klaga på att Östländerna hejar på varandra? Hehe, när jag själv inte är ett dugg bättre.

Vår granne här hemma fyller år så vi ska in och gratta honom en runda. Sen ikväll ska vi hem till Farmor och Farfar.

Hoppas att Du mår bra idag. Nu ska jag ta tag i städandet :-).

Känn kramen!



Tack för att du sa att jag så gärna fick lägga upp den här bilden Flun ;-)....! Oj, undra om detta var så smart gjort av mig? Hoppas jag inte får stryk...

Kommentarer
Postat av: FLUN!!!!!

Hm, inte såå farligt. Mehn det kommer en hämnd det kan jag lova! Men titta på mia läppar och mina ögon! Jag är ju helt... ROSA!!! Det var helt sjukt vad jag kände mig rosa igår. Jag är liksom inte rosagirl. Men men, det var kul för en kväll! =) väldigt snygg bild ocksåmåste jag säga... en aning löjlig. Men vem är inte löjlig? Tack för igår kväll föresten Annie. Det var roligt att du anstängde dig och jag förstår att det måste vatt jobbigt ett tag. Men det blev ju skiit bra! Puss flun. Nästa stopp: STOCKHOLM!!!

2009-05-16 @ 10:47:46
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0