snow

Min tå och brun utan sol

Hej! Nu har jag varit ute och joggat en runda. Precis när jag gav mig av så kände jag hur öm min tå var. Jag som hade glömt bort det för ens stund. Men men, det var skönt att röra på sig och oj vilket väderdet var att träna i. Den där tjocktröjan hade kunnat stanna hemma. Jag skulle vilja lägga in lite bilder här, aktuella bilder. Men det blir inte av att jag tar så mycket bilder i skolan och inte heller när jag är ute och springer... ;-).

Nu sitter jag inkletad i en brun-utan-sol kräm från Dove, Summer glow heter den. Lina påstod att jag inte var lika brun i anstiktet som på armarna och det kan mycket väl stämma. Eftersom inte huvudet blivit utsatt av krämen. Förens nu... Då jag tyckte det var läge att smörja in det också. Så att där inte så stora färgskillnader på ansiktet jämfört med resten av kroppen.

Känn kramen jag ger Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0