snow

Nästan sommarlov!

Hejsan!

Nu har jag haft en dag i solen och på landet. Vid tre tiden körde jag moppe till Malin! Vi och Maja bakade kladdkaka, kollade på filmer sen Malin var liten och lekte med videokameran. Vi kopplade den till TV:en och sen kunde vi se oss själva på TV:en. Det var riktigt underhållande :-). Jag har fått riktigt sommarlovskänslor idag. När jag var hemma hos Malin så kändes det som sommarlov!!

Just nu går "Så ska det låta" och "Humorgalan" på tven. Vi flackar (så kallar jag det för tillfället) mellan kanalerna. Den där musikalkillen i "Så ska det låta" är riktigt bra! Jag vet inte vad jag han heter, kankse Joakim? Jag har hört det någon gång men minns inte... Han ska jag spela mot när jag har blivit musikalstjärna! :-).

Imorgon ska jag ha genrep hela dagen med dansen så vi hörs antagligen inte förens imorgon kväll. Det känns som att det är söndag imorgon men lyckligtvis är det bara lördag :-). Den tanken gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0