snow

Niornas middag och Kungfu Panda

Hejsan!

Jag hade idrott idag. På en kall och blåsig gräsplan. Men det gick bra. Malin och Maja skötte sig bra :-). Jag hade dubbelpass. Efter det första passet var jag inte så trött så jag tänkte att jag kunde ha ett till. Men först när jag satte oss för att äta märkte jag hur trött jag var. Hela kroppen var helt slut. Åå, det kan vara ganska jobbigt att känna så men samtidigt så skönt.

Jag jobbade bra hela eftermiddagen och känner mig nöjd med allt på pluggfronten idag :-). Här hemma idag har jag bestämt mig för att vara helt fri från allt jobb. Sååå skönt. Jag ska duscha, måla naglarna, sminka om mig, öppna dörren för Lina som kan dyka upp när som och åka tillbaka till skolan. Som jag sa imorse så är det niornas middag ikväll :-).

Jag ska försöka ta lite bilder, Jag vet inte varför men jag gillar inte att ta bilder vid vissa tillfällen. Detta är ett bra exempel.

Hoppas du har en trevlig och inte allt för blåsig onsdag!



Den här låten sjöng någon på idag. Den sitter ingjuten i min hjärna nu! Jag kan inte sluta sjunga på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0