snow

Ny dator!

Hej!

Nu är jag här, vid den nya som ser exakt likadan ut som den andra! Jag är på ett "söndagshumör" idag. Känner mig inte alls rolig, känner att jag måste plugga men jag orkar inte ta tag i det och plus att jag vill träna men har absolut ingen ork plus att pollen flyr! Fy vad jobbig den här känslan är! Är det för att jag är tonåring eller? På ett sätt hoppas jag på det för då vet jag att söndagshumöret kommer försvinna med tiden. Men sen att vara tonåring? Det vill jag inte vara! Eller jo på ett sätt men inte på ett annat ;-). Tror att Du förstår vad jag menar!

Jag ska nu gå och ta mig i kragen och komma tillbaka och vara som ny :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0