snow

Rekord!

Hej!

Idag har jag bloggrekord!

Nu spelar Sverige mot Kanada VM-semifinal i Schweiz! Jag tror jag hejar på Kanada men är inte helt säker. Cam och Chris kommer ju faktiskt där ifrån och jag vill inte svika dem!

Jag SKOJAR bara. Sverige hoppas och tror jag på! Såklart :-).



Jag och Lina pratade lite om tea idag. Alla stavar det så olika men så T-E-A får bli min stavning! Det hörs så lockande när någon säger "nu ska jag titta på tv och dricka en kopp tea". Det hade jag också skrivet ifall det vore sant. Men jag tycker inte alls att det är gott. Inte äckligt heller men det är inte så att jag sitter och njuter av det. Nej. Ett glas Coca Cola ska jag dricka och en Engelholms glass ska jag äta! (Bra att jag gör reklam va? Lina!!)

Det får det bli. Också lite hockey, "Talang" eller "Så ska det låta" innan "Berg flyttar in" börjar! :-)

Känn kramen :-)


Kommentarer
Postat av: flun

Du har bara rekord för att jga inte hade nått att göra i eftermiddag/kväll... Hur många var inne? på den blåa då eller?

2009-05-08 @ 21:29:06
Postat av: Lina

stavas det inte bara te?

2009-05-09 @ 11:47:56
Postat av: anonym

Mm, jag håller med "lina" det stavas bara te, eller the...

2009-05-09 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0