snow

Skit också!



Den lille skiten har tjej... Inte mig då utan någon annan. En fisk eller något liknande ;-)

Idag ska jag til danssalen. Jag vet inte om vi ska dansa eller bara prata. Nästan lördag ska vi uppträda på Stortorget och vi ska bara gå igenom placeringar och lite sånt idag. Det ser ut att bli lovande väder och jag tror jag ska vara ute i eftermiddag och träna på ett "tal" på engelska. Hehe. Jag som gillar att prata högt..på engelska. Hoppa Du får en fin dag :-). Vi hörs senare!

Tänk vilken folkfest som infinner sig nu i Norge. Nationaldagen är en stor dag plus att de går och vinner hela Eurovision! Om man ändå vore norsk för en dag.. Hehe. :-)

Känn kramen

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hahaha gud så dåligt bidraget var!

2009-05-17 @ 09:56:35
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0