snow

Söndag hos mig

Nu sitter jag här på min säng. Det är söndag. En solig sådan, tror jag. Idag ska jag plugga. Bli klar med ett arbete så att jag kan lämna in det imorgon och känna en underbar lättnad.

På onsdag har vi något som kallas "niornas middag". Känns som att alla ska klä upp sig ordentligt. Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Kanske en blommig klänning och min nya kofta! Jag ser inte detta som ett stort problem men det kan ju alltid vara roligt att vara lite uppklädd.

Så, plugga nu på förrmiddag så att jag blir klar med det. Annars går jag bara och väntar in tiden och blir lite halvdeppig för jag vet att jag måste ta tag i det men orkar inte.

Kram

Kommentarer
Postat av: flun

tjenis vad du har dissat mig idag alltså. För du har väl ändå satt på mobilen?

2009-05-24 @ 15:58:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0