snow

Söndagkväll

Hej!

Jag satt just och bläddrade i Aftonbladet. Gissa vad där står? Att Alexander kommer till Allsång på Skansen den 14:e juli. Det betyder att jag kommer se han live. För Malin nu är vi bara tvungna till att gå på Allsång :-)..!!

Jag var inte alls på shoppinghumör. Inte ett dugg. Mest trött och ont i tårna. Haha. Jag gick in i en pall innan idag och slog i tårna så jäkla hårt. Men jag hittade vad jag skulle. En foundation. Nu har ungefär trettio kronor att leva på till Stockholm.

Snart är söndagen över, skönt. Ikväll ska jag kolla på Robinson eller Söndags party med Filip och Fredrik. På tal om
Fredrik, hans dotter är så söt när hon ska säga Filip :-). Kolla här!

 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0