snow

Sov gott!

God natt!

Jah har suttit i timmar och försökt att ladda upp ett youtubeklipp men det funkar inte. Jag har blivit medlem på youtube för att kunna gå in där bland inställningar och försöka få fram den där bäddningen som man behöver. Men absolut inget i den tekniska världen har velat gå in väg idag. Så till sist kunde jag sparka i sönder en glasruta så arg jag var! Alla namn på youtube var ju upptagna så jag heter nu Jagarenmyra = Jag är en myra :-)...!

Jag ska släppa det nu, även om jag vet att jag inte kommer göra det :-). Nu är klockan för mycket och jag måste slå mig till ro. Jag försöker också bli medlem på Spotify. Där kan man lyssna på massa musik och det är fullständigt lagligt :-)... Men man måste få en inbjudning och jag har förstått att det är väldigt svårt att få en sådan. Men jag ska försöka!

God natt kära Du :-)



Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0