snow

Susan Boyle

Hej igen! Nu tänker du, ska hon aldrig gå?, men jo det ska jag! Men inte än ;-)

Jag har kollat på ett videoklipp på youtube ganska månag gånger nu. Du har kankse redan hört om detta. Det har visats på svensk tv. Det är om Susan Boyle från Skottland som ställer upp i Storbritanniens "Talang". Hon har inte den där utstrålningen som man "ska ha" och hon är för gammal för att vara artist tänker domarna som dömmer henne direkt när hon intar scenen och publiken hånskrattar åt henne.

Detta klipp har visats drygt 51 miljoner gånger på Youtube. Eftersom jag inte kan lägga upp det här på bloggen så länkar jag till det istället :-). http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY. Jag vet inte om det funkar men gå annars in på youtube.com och sök på Susan Boyle talent.

Nu har jag lite bråttom! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0