snow

Tjejkväll!

God kväll, god natt. Om några minuter slår klockan tolv. Alla åkte nyss och jag är trött. Det är roligt att ha fest själv. Känna att man får bjuda tillbaka och ha alla här. Men man känner sånt ansvar med allt... Att säga varsågoda när alla nästan har ätit upp, fixa fika sätta igång filmen och göra så att är nöjda med sina plaster i soffan ;-). Hehe, hörs det ansträngande? Kanske inte så... Men det kan kännas lite jobbigt och jag kan inte riktigt slappna av. Men men! :-).

Nu är jag väldigt trött. Märks stor skillnad på fredag och lördagskvällen. Jag är alltid så trött på fredagen eftersom jag varit uppe tidigt och varit i skolan hela dagen. Men jag ska strax slå mig till ro.

God natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0