snow

Kvinnan i skogen

Två år sedan hon satt i skogen och skrek. Två år sedan jag satt i fönstret med Cindy och var skärrad och nyfiken på vad som pågick där ute. Hörs som jag sitter inne, som att jag har begått brott.

Hon satt där inne och skrek.

Det var två år sedan polisen kom. Två år har gått sedan hon satt där i skogen och drack en liter vid innan hon försökte slita sig loss ur polisens stadiga grepp.

Tänk om hon skulle få veta att jag tänkte på henne i flera veckor efteråt och trodde hon satt och kickade in på mig mellan två lameller på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. Jag undrar hur hon ser ut. När hon inte är påverkad och när hon är vid gott tillstånd. För det kan man lugnt säga att hon inte var för två år sedan.

Jag hade inte känt igen henne om jag skulle se henne på stan. Tur är kanske det. Inte för att jag skulle gå fram till henne men lite skraj är jag allt för henne :-). Det ska jag inte förneka.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Oj var det för två månader det hände. Gud vad fort tiden går. Men det var ju också läskigt.. Pusssss

2009-05-22 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0