snow

Ungdomsgrupp

Hej igen!

Nu är jag hemma igen. Och det snurrar ordentligt i huvudet. Inte på grund av spriten, sånt bjuds inte i kristna ungdomsgrupper ;-). Det kändes väldigt omtumlande att vara där. Som att någon drar i min ena arm och en annan i min andra och jag själv klyvs på mitten. Ungefär så är det om jag ska sätta ord på mina känslor.

Imorgon är jag ledig :-)... Jag har en show på eftermiddagen och jag frågade min "Fröken" om det var ok att jag var ledig imorgon och hon hade inga som helst frågor varför så ja.. Jag är ledig imorgon :-D. Det är lite nervöst att dansa inför hela skolan. ALLA ska kolla på när jag tappar balansen och har en lång blond fläta.... och liknar ett lik! Men men, det är alltid bra med utmaningar och man blir starkare av dem ;-).

Så, nu säger jag God natt och hoppas att Du känner kramen som du får av  Mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0