snow

Bilder!

Ett tjugofemte hej!

Nu har jag ätit. Du får verkligen följa mig steg för steg idag :-). Hehe. Jag har även tagit kort på allt fint jag fick igår. Tänk vad mina vänner känner mig väl. Jag gillar att måla naglarna, jag gillar rött, jag gillar inte när det kommer nagellack utanför, jag gillar att bada, jag gillar inte blod (där tog jag två flugor i en smäll), jag gillar kläder, jag gillar vitt, jag gillar halsband och jag gillar prinsessor! Helt perfekt. Jag fotade alltihopa för en liten stund sedan. Så om du är intresserad av vad jag fick så får du gärna bläddra ner :-).


Den här tar man bort överflödigt nagellack med.


I den här söta nessesären så ligger fina tamponger som de så snällt köpte. (Jag tycker det är så pinsamt att köpa själv) Hehe... :-).


Jättefina plåster som jag ska ha på mina sommarknä i sommar!


Badbollar!


Jättefint korallrött nagellack från O.P.I so m jag berömde för ett par veckor sedan :-).


Ett supersött linne och ett fint halsband.




Det var väldigt underhållande att ta kort på det fina presentsnörena som paketerna var inslagna i.


Jag får inte glömma dessa snygga ringar. Hade kunnat vara från någon smyckeaffär. Men dem var från Icas ringautomat. Men lika snygga för det!

*
Sen passade jag på att sno en jättesöt Thomas Sabo berlock och en snygg röd nagelfil (som ligger i det fita fodralet).


Så här stark färg blir det efter första målningen med nagellacket. Mycket bra!


Det matchar bra tlll min klänning idag!


Så här fina är mina vänner/prinsessor!

Kommentarer
Postat av: Flun

Vad fina bilder du hade tait på presenterna, de ser mycket finare ut än de verkligen var ;-)...!

Mina naglar ser mycket mörkare röda ut än de på fotona...(?)bala så du vet :D

2009-05-16 @ 15:54:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: flun alltså igen och igen

Alltså, måste bara säga det att jag tycker jag kommenterera ganska mycket här...!! Känner mig faktiskt ganska stolt! =)

2009-05-16 @ 15:56:13
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: johanna "loppan #5" den bästa

haha tack för en najs kväll (:

men hur fan såg jag ut !? :O

2009-05-16 @ 16:27:12
Postat av: Kusin vitamin

Vad fin bild!:) Du tar jätte fina bilder så du vet det!:) puss

2009-05-16 @ 17:43:23
Postat av: #4

så söta vi är

mohahaaha

2009-05-17 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0