snow

Pollen, data och Robinson

God morgon!

Jag börjar bli trött på denna jäkla pollen som flyger runt i luften. Jag nyser och känner mig ganska förkyld, även om så inte är fallet. Jag brukar ha ont av det till och med slutet av maj sen så mår jag bra igen :-)... Men jag kan inte träna utomhus... Känns som att jag inte kan andas in genom näsan när jag är ute för då nyser. OCh när man joggar SKA man ju andas med näsan! Ja, jag ska inte sitta här och tycka om mig själv! Lite pollenallergi kan väl inte skada ;-).

Nu är Adam och Pappa ute och far. Adam skulle övningsköra och Pappa ska köpa en dator till mig :-). Fast han envisas med att säga att jag får låna den men den är fortfarande hans och Mammas. Usch, det stör mig. Varför ska han säga så? Nu hörs det säkert som jag är en stor skitstövel som inte nöjer mig med att få låna en dator. Så är det inte, jag är jätteglad att jag ska få låna den, men varför kan han inte bara säga att jag ska få den? Då blir det lixom lite roligare ;-)

Den här säsongen av  "Robinson" är inte så bra tycker jag. Jag minns inte exakt hur det var när jag var mindre men jag minns att jag tyckte programmet var jättebra. Det känns som att alla vill åka hem från ön. Det är flera stycken som redan har lämnat. SKittråkigt. Det ska ju vara att alla vill vara kvar och kämpa in i det sista! Aja, jag hejar i alla fall på Nina och Blomman ! ! Tror jag...! Jo, men det gör jag :-)

Hoppas Du får en fin dag, vi hörs senare och då skriver jag kanske från MIN dator ;-)



En bild från festen häromdagen!


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Tåg jag den bilden på dig? Eller var det du?? Jag minns inte!Heheh Pusssss

2009-05-03 @ 10:42:05
Postat av: Annie

Hej Ebba! Den är på dig också men jag har klippt bort dig eftersom du inte får vara med här ;-)



Vi har satt den på självutlösaren så ingen har tagit kortet :-)

2009-05-03 @ 12:12:20
Postat av: Kusinvitamin

Jaha! Du är smart du annie:)<3 Vi ses i morgon på genrepet!!! Pussss

2009-05-03 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0