snow

Min lördag

Godkväll!

Sitter här och är lite trött. Känner mig lite tråkig. Varför är jag så ofta trött nu för tiden? Jag vill inte höra att det beror på tonåren. Nej. Det förknippar jag bara med något negativt.

Idag på dansföreställningen gjorde jag ett misstag. Vi bytade platser på dessa föreställningar. Platser som vi aldrig har fått träna på. På så sätt bytade vi också riktningar på vissa rörelser. En golvsektion som jag gör med ryggen vänd mot publiken skulle jag plöstligt göra framåt.

Jag missade det men ändra mig lite diskret så jag hoppas ingen märkte det. Men sen när vi hade kommit upp från golvet igen så skulle vi göra två rörelser framåt men då kopplades någonting fel i min hjärna. Så när alla gjorde det framåt så vände jag ryggen till publiken och märkte det först när jag såg att alla andra gjorde det framåt. Så jag började skratta mitt i allt ihop... Hehe. Men jag tror inte det var så många som tänkte på det :-). Men det gör inget. Det blir mycket mer underhållande för de som tittar!

Jag sitter här, målad med svart ögonskugga runt ögonen och halva kinderna. Jag ska snart duscha och ta pyjamasen på mig.

Hoppas Du haft en fin kväll.

Vi hörs imorgon. Då är det söndag, piss-söndag! Men jag ska inte vara negativ. Inställningen har stor betydelse. Så jag får ta mig i kragen och se till att göra det till en bra söndag. En ledig härlig dag.

Kramar!


På tal om mina skor. De är paj. Paj? Vilken ord. Hela innerkanten är helt paj! Sketna diselskit!! Jag tror jag vet vem som kommer le efter att ha läst detta ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0