snow

I-landsproblem på hög nivå

Hej igen!

Jag svarar aldrig på kommentarerna som jag får. Hehe, inte för att de är så många men jag ska ändå börja göra det :-). Så den första och sista svaret på frågan idag: Ja, Malin det är jätteroligt att få många kommentarer!! :-)

Jag kom på att jag kanske kanske kanske kanske borde städa mitt rum. För några år sedan städa jag Adams rum för en femma. Hallå Annie? En femma. Vad fick jag för det? Jo, tio godistuggummi och det var jag nöjd med :-). Kan inte den där Annie som orkade och ville städa så mycket komma tillbaka och röja hela mitt rum, damma av alla hyllor och göra så att allt står i ordning?

Jo, jag ska städa mitt rum innan vi ska äta. Jag hör att Mamma och Pappa börjar laga mat nu. Jag som inte alls är hungrig. Snarare väldigt mätt...Fast det kunde jag nästan ana! Till och med en tant (gumma) sa till mig och Lina att våra pizzor såg mäktiga ut. Hehe, ja, det var ju bara till att hålla med henne!





Denna lilla ängel följer mig nästan varje dag!



Det känns ganska löjligt att kalla detta för problem. Alla tolkar problem på olika sätt. Den ena kan problem betyda cancer, för en annan kan det betyda äktenskapsproblem och för den tredje kan problem betyda att sitt Thomas Sabo halsband har gått i sönder...! Just nu är det mitt. Fast ett av de lättare problemen som jag handskas med vill jag lova ;-).

Städa... det vore ju nått!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0