snow

Nu närmar det sig...

Nu närmar det sig två timmar. Jag har snart suttit framför denna skärm i två timmar och lagt över hundratals bilder från minneskortet till datorn. Just nu stor det ganska stilla eftersom datorn har börjat sega när jag ska vända alla bilder som är tagna på "fel" håll. Undra om den strejkar för att jag har för många bilder? Det hörs rimligt.

Jag fryser om händerna, är ganska glad för nånting som jag inte kan sätta ord på och är lite förvånad (fortfarande) att det är så ljust ute. Fast snart släcker väl himlen sig som ett barn hade sagt. Eller är jag ett barn? Usch, det där kändes skrämande. Vad vuxen jag hördes helt plötsligt. Klart jag är ett barn. Sånt ska jag inte ens tveka på. Jag tänker att jag är tolv år. Det hörs lagom :-)

Morgondagen är snart här och jag ska gå i skolan från 8.15 till 14.30. Efter skolan, vid halv sju tror jag... så ska jag till en helt okänd kille!! Jag ska hem till honom. Jag har aldrig träffat snubben förut och jag vet inte hur gammal han är. Det enda jag vet är vad han heter och vart han klippte sitt hår senast. Hörs det tryggt?

Malin har tjatat (du har faktiskt tjatat Malin) att jag ska följa med henne till en ungdomsgrupp som hon är med i. Men eftersom jag dansar alla onsdagar så har jag aldrig kunnat följa med innan. Men det är shower nu i veckan med dansen så är det ingen träning imorgon. SÅ jag har ingen bra anledning längre ;-). Det hörs om att jag inte vill dit. Men så är det inte. Jag bara undrar vad jag ska göra där. Jag känner ju ingen. Jo, Malin och Johanna. Också har jag hört talas om en och annan ;-)... Det blir säkert roligt. Hoppas bara de inte är så farliga som Malin har sagt...! Hehe :-)

Det känns som att jag inte är jag idag. Hörs kanske lite galet men just nu bara flyter skrivandet. Åååå, vad underbart :-). Vilken känsla! Men jag flummar kanske ganska mycket? Flummar? Det var inte ett Annie-ord. Men jag tror jag ska sluta här innan jag cyklar långt bort :-). Jag har en timme på mig. Sen går bomben. Det är då jag hade tänkt att gå och lägga mig! Jag fryser fortfarande om händer...

Men it´s time to say goodbye! Så passande med denna låt :-)



Sov så gott! Vi "ses" imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

fantastisk låt

2009-05-08 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0