snow

Ssbok

Tja! (Jag varierar mig :-D) Rubriken är en förkortning på skolstress, bilder och krångel ;-).

Jag sa imorse att det inte blir några bilder idag. Men jag tar tillbaka det. På den här datorn kan jag lägga in mina mobilbilder. Och det betyder? Just ja, det blir lite bilder. Kanske inte så jättebra kvalite men vad gör det. Bilder är alltid bilder.

Det är ju söndag idag, "depp-dagen". Men jag känner faktiskt inte av den där deppen särskilt mycket. Om inte skolan hade tyngt ner mig med alla arbeten som jag har kvar och speciellt speechen när jag måste prata högt så hade jag varit jätteglad nu. Det är jättefint väder, snart sommar och Stockholm!

Nu har jag kopierat 350 bilder från mobilen till datorn.



Det funkade inte att ladda upp fler bilder. Jag ska testa en gång till!

Hej så länge :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0